بخشدار کهریزک : شوراهای اسلامی ثمره انقلاب برای خدمت به مردم

شنبه، 8 ارديبهشت 1403 08:31

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ،حسین گراوند خشدار کهریزک به همراه محمد معینی رئیس شورای اسلامی بخش و اعضای شورای اسلامی بخش کهریزک به حضور در دفتر شورای اسلامی روستا با اعضای شورای اسلامی قمصر دیدار و از حمت آنها تجلیل نمودند.

گراوند بخشدار کهریزک در این دیدار صمیمانه ضمن پاسداشت روز شورا گفت : شوراهای اسلامی ظرفیتی برای اداره امور كشور در رده های محلی (شهر و روستا) از طریق اتكا به آرای مردم هستند كه سازوكار مربوط به آن ها را قانون اساسی مشخص كرده است.
بخشدار کهریزک در ادامه افزود : شوراها سازوكاری هستند كه بركت انقلاب شكوهمند اسلامی در كشور ایجاد شده و فرصتی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان به شمار می روند.
بخشدار کهریزک با اشاره به مبنای دینی 'شور و مشورت'، افزود: شوراهای اسلامی عصاره نظرات و آرای مردم و شهروندان هستند و به 'مشورت' كه در دین مبین اسلام به آن تاكید و سفارش شده است عینیت می بخشند.

ایشان در پایان افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می روند كه آنرا باید یكی از ثمرات مهم انقلاب شكوهمند اسلامی دانست

آخرین بروز رسانی مطلب در شنبه، 8 ارديبهشت 1403 08:31