جلسه برگزاری یکپارچه نماز عید فطر در روستای قمصر

پنجشنبه، 16 فروردين 1403 11:22

 دهیار قمصر از برگزاری یکپارچه نماز عیدسعیدفطر با همکاری مساجد، حسینه ها و پایگاههای بسیج  در  زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای روستا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، به منظور برگزاری یکپارچه نماز عیدفطر صبح امروز جلسه ای با حضور  امام جماعت و هئیت امنا مساجد ، حسینه ها و فرمانده های پایگاه بسیج تشکیل شد.

دوست محمدی دهیار قمصر ضمن خیر مقدم و قبولی طاعات در این نشست صمیمانه بیان کرد: انشاالله امسال نیز مانند سالهای گذشته نماز عید فطر با همکاری مساجد ، حسینه ها و پایگاههای بسیج  بصورت متمرکز در زمین چمن روستا برگزار میشود و مردم علاقه زیادی برای حضور در نماز عید فطر دارند و تلاش می‌کنیم نماز عید فطر با رعایت مباحث امنیتی باشکوه برگزار شود .

وی با بیان اینکه برگزاری نماز عید فطر به همت مجموعه دهیاری و شورای اسلامی و با مشارکت مساجد ، حسینه ها و پایگاه های بسیج روستا به صورت متمرکز برگزار می شود افزود : پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از اهالی روستا در این نماز باشکوه و وحدت یکپارچه مسلمین شرکت داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ساعت 7 صبح روز عید سعید فطر مجموعه پذیرای نمازگزاران است و در ساعت 7:30 نیز نماز اقامه می‌شود.

آخرین بروز رسانی مطلب در پنجشنبه، 16 فروردين 1403 11:22