دعوت دهیار قمصر برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

چهارشنبه، 15 فروردين 1403 10:13

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر : عیسی دوست محمدی با صدور پیامی اقشار مختلف مردم  روستا را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 متن پیام دهیار قمصر به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

" نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مساله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است، روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین، که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

اینک آنچه بسیار مهم است، تجلی این اراده عظیم در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای کنسولگری ایران در سوریه ، از مردم شریف و ولایت‌مدار قمصر دعوت می‌کنم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس که در باقرشهر برگزار می گردد، همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند."

 

آخرین بروز رسانی مطلب در چهارشنبه، 15 فروردين 1403 10:13