شروع عملیات طرح استقبال از بهار در روستای قمصر

شنبه، 19 اسفند 1402 09:09

دوست محمدی ، از شروع اجرای عملیات طرح استقبال از بهار 1403در قمصر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی دهیاری وشورای اسلامی قمصر ، دهیار قمصر با اعلام این خبر که عملیات اجرایی این طرح از ابتدای اسفند در سطح روستا شروع شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت ، افزود: برنامه ریزی برای  ساماندهی ست ورزشی و مبلمان شهری پارک ها  ، شستشو و رنگ آمیزی جداول ، کاشت نهال و گل های فصلی ، اصلاح چمن ، جمع آوری نخاله های اطراف روستا و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران همچنین ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای اهالی از جمله مهمترین رویکردهای فعالیت در استقبال از بهار است.
وی تاکید کرد: طرح استقبال از بهار به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به اهالی روستا و پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های خدماتی ، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی و بر اساس نیازسنجی به عمل آمده در محدوده روستا با مشارکت اهالی در حال اجراست.
وی ضمن تاکید بر زیباسازی منظر روستا در آستانه سال جدید، گفت: شستشو و رنگ آمیزی المان ها، جداول، آذین بندی میادین، باز پیرایی ورفع نواقص بوستان ها، گلکاری میادین و پارکها، کاشت درخت در محلات و مدارس و در کل پاکیزه کردن سیمای روستا و جمع آوری نخاله از معابر عمومی وهمچنین  آسفالت ریزی ، لکه گیری و چاله زدایی معابر... از برنامه های این دهیاری در حوزه خدمات شهری و فضای سبز می باشد.

دوست محمدی در پایان با اشاره به اهمیت رضایتمندی اهالی از اقدامات دهیاری و شورای اسلامی در ایام نوروز، گفت: امیدواریم با اجرای طرح استقبال از بهار چهره روستا بیش از پیش متحول شود.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در شنبه، 19 اسفند 1402 09:09