آئین درختكاری در مدرسه حکیم نظامی گنجوی

پنجشنبه، 17 اسفند 1402 09:32

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، صبح امروز همزمان با فرارسیدن ۱۵ اسفندماه روز ملی درختکاری مراسم ویژه ای با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر در مدرسه دخترانه حکیم نظامی گنجوی برگزار شد.

در این آئین که با حضور  محمد صالحی ، فاطمه ملکی ، غلامرضا گیلانی رئیس و اعضای شورای اسلامی بهمراه عیسی دوست محمدی دهیار و دانش آموزان دختر مدرسه حکیم نظامی گنجوی اقدام به کاشت نهال نمودند.

در این مراسم دوست محمدی، دهیار قمصر ضمن خیرمقدم به حضار در سخنان کوتاهی به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز اشاره نمود و گفت:کاشت درخت علاوه بر پاداش اخروی موجب تسویه هوا و کاهش آلودگی هایی است که متاسفانه به صورت فزاینده ایی با توجه گسترش صنایع آلاینده محیط زیست که در حال افزایش هستند، خواهد شد.

دوست محمدی گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی است برای توجه به محیط زیست وافزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال درخت تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم و برنامه های توسعه روستا را بر مبنای توجه به محیط زیست اجرا کنیم.

وی افزود: کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و با هدف حفظ و حراست از طبیعت و فضای سبز، ایجاد حساسیت مسئولیت و نیز ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و درختکاری انجام می گردد.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در پنجشنبه، 17 اسفند 1402 09:32