با همت دهیاری و شورای اسلامی قمصر برگزار شد؛ آیین افتتاح مدرسه فوتبال در قمصر

يكشنبه، 29 بهمن 1402 10:01

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، عصر روز شنبه مورخ 28/11/1402 مدرسه فوتبال فرهنگی و ورزشی در قمصر با هدف تربیت و رشد فوتبالیست‌های از لحاظ فنی و فرهنگی و انتقال به تیم‌های رده‌های استانی و کشوری با مدیریت یاسر مهدی افتتاح شد.

گفتنی است این مراسم، با حضور محمد صالحی رئیس شورای اسلامی ،غلامرضا گیلانی عضو شورای اسلامی قمصر ، آقایان یاسر مهدی (مربی و آنالیزور تیم فوتبال) ، لک مسئول ورزش و جوانان دهیاری و تعدادی از اهالی در محوطه سالن چند منظوره ورزشی شهدای قمصر برگزار شد.

صالحی در ابتدای این مراسم به بیان معرفی این مدرسه فوتبال فرهنگی پرداخت و بیان کرد: در این مدرسه فوتبال تمرکز بر روی دو بعد فنی و فرهنگی بوده که بُعد فنی با نظارت آقای مهدی خواهد بود و در بعد فرهنگی هم با برنامه ریزی تخصصی ورزشی مجموعه دهیاری و شورای اسلامی پیش خواهد رفت.

رئیس شورای اسلامی قمصر با اشاره به برنامه های پیش روی این مدرسه فوتبالی که در قالب «آکادمی فوتبال شکل خواهد گرفت، اظهار داشت: بعد از یک دوره آموزش کامل فراخوان استعدادیابی برگزار خواهد شد و کلیه فوتبال آموزانی که احساس می کنند دارای استعداد هستند می توانند در این فراخوان شرکت کنند. در پایان کسانی که بعنوان استعداد، شناسایی شوند به باشگاه های دیگر نیز معرفی خواهند شد.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در يكشنبه، 29 بهمن 1402 10:01