به مناسبت دهه مبارک فجر : برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده

چهارشنبه، 18 بهمن 1402 07:40

به گزارش روابط عمومی دهیاری وشورای اسلامی قمصر : به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر صبح امروز مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر با همکاری مدرسه دخترانه حکیم نظامی گنجوی و مرکز بهداشت سلامت روستا،کارگاه آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در محل حسینه حضرت رقیه (س) برای بانوان روستا برگزار نمودند.

دوست محمدی دهیار قمصر در حاشیه این کارگاه آموزشی با اشاره به بالا بودن اهمیت برگزاری این کارگاهها افزود: یکی از اولویت های مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر و مراکز مذهبی ،آموزشی ، فرهنگی و بهداشتی روستا این است که بصورت دوره ای برای تمام افراد گروه های هدف در رده های سنی مختلف کارگاه های متفاوت با حضور اساتید و کارشناسان مجرب برگزار گردد .

دهیار قمصر هدف از این برگزاری کارگاه را کمک به نوجوانان برای آماده شدن برای نوجوانی، کاهش رفتارهای پر خطر و تقویت ارتباطات اعضای خانواده داست و افزود : نوجوانان یاد می گیرند که در مقابل فشار همسالان مقاومت کنند. برای والدین و سرپرستان احترام قائل شوند، با نا امیدی مقابله و به قوانین احترام بگذارند.

وی افزود : در این کارگاه آموزشی در مورد انواع رفتار خانواده‌ها از لحاظ سبک‌های تربیتی و بررسی مشکلات و تنش‌های نوجوانان گروه 10-14 سال به صورت مشارکتی و ایفای نقش آموزش داده شد و همچنین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در چهارشنبه، 18 بهمن 1402 07:40