برگزاری مسابقات فوتسال دانش‌آموزی روستای قمصر

دوشنبه، 16 بهمن 1402 13:10

رویداد بزرگ مسابقات دانش‌آموزی فوتسال جام دهه فجر به همت مدرسه دوره متوسطه متقین و همکاری مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر در ایام دهه مبارک فجر برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر،صبح امروز در آئینی فینال مسابقات حساس و مهم این لیگ با حضور دوست محمدی دهیار ، محمد صالحی رئیس شورای اسلامی ، غلامرضا گیلانی عضو شورای اسلامی قمصر و اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک به همراه معاونین در سالن چند منظوره ورزشی شهدای قمصر برگزار گردید.

دوست محمدی دهیار قمصر در مراسم فینال این مسابقات ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خداقوت به کادر آموزشی مدرسه متقین گفت : استعدادیابی یک موضوع بسیار مهم در ورزش است زیرا راه رسیدن به قله افتخارات از استعدادیابی می‌گذرد؛ همچنین پیشرفت از سطوح ابتدایی تا نخبه شدن در ورزش راه بسیار طولانی و پُر پیچ‌وخم بوده که این امر نیازمند استعدادیابی است و این موضوع مهم باید با برگزاری چنین مسابقات و ایجاد شور هیجان میان جوانان و نوجوانان روستا صورت پذیرد.

دهیار قمصر در ادامه افزود : با توجه به اینکه دانش آموزان بیشتر اوقات خود را در مدارس سپری می‌کنندو از آنجا که نظام آموزشی می‌تواند سهم عظیمی در توسعه ورزش و شناخت استعدادها داشته باشد و به رشد ورزش قهرمانی کمک کند از این رو باید به ورزش مدارس توجه خاصی شود.

وی در پایان افزود :برای اجرای فعالیت‌های ورزشی در مدارس با پیاده‌سازی برنامه‌های اصولی می‌توان شاهد پیشرفت استعدادیابی و دست یافتن به اهداف عالی آموزشی و قهرمانی در سطح روستاهای بخش خواهیم بود.

آخرین بروز رسانی مطلب در دوشنبه، 16 بهمن 1402 13:10