طرح هادی، ابزاری مهم برای توسعه مناطق روستایی است

دوشنبه، 9 بهمن 1402 09:59

 به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، در حاشیه بازدید حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک از روستای قمصر، دوست محمدی در خصوص اجرای طرح هادی و تعریض خیابان امام خمینی (ره) روستا گفت :طرح هادی روستایی شامل ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستا است و گستره آن نیز منازل و مناطق مسکونی، تجاری و سایر نیازمندی های یک روستا را در آینده فرا می گیرد.

دهیار قمصر در ادامه افزود : حساسیت در برخی موارد مانند تعریض خیابانهای داخل طرح بالاست و نیازمند پیگیری است و باید در الویت کارها قرار گیرد .

دوست محمدی در ادامه با پیشنهاداتی در خصوص تعریض  معبر اصلی روستا اشاره کرد وگفت : مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر خواستار حمایت بیشتر ادارات زیر ربط جهت اجرای شدن طرح تعریض را دارد.

وی در پایان افزود : کالبد روستا نیز در مدت زمان اجرای این طرح در سالهای گذشته شکل متفاوتی به خود گرفته و ساخت و ساز و بهسازی های جدید منازل مسکونی همراه با تعریض معابر و ایجاد پارک و فضاهای سبز تحولات قابل توجهی را ایجاد کرده است و تحقق و اجرایی شدن طرح هادی روستایی مستلزم تعامل مستمر، شفاف و عملگرایانه میان دستگاه ها و نهادهای ذیربط  می باشد.
 

 

 

آخرین بروز رسانی مطلب در دوشنبه، 9 بهمن 1402 09:59