بازدید بخشدار کهریزک از روستای قمصر

يكشنبه، 8 بهمن 1402 14:55

 به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ،پیرو بازدید های نوبه ای حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک از روستاهای تابعه بخش ،صبح امروز گراوند در محل روستای قمصر حضور یافته و از این روستا بازدید بعمل آورد.

 در این بازدیدکه با همراهی دوست محمدی دهیار قمصر و محمدصالحی ، غلامرضا گیلانی رئیس و اعضای شورای اسلامی صورت پذیرفت حوزه ها و قسمت های مختلف اعم از عمرانی ، فرهنگی ،ورزشی ،خدماتی و ...مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

گراوند پس از بازدید خطاب به مسئولان گفت: اختصاص امکانات لازم در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است که در این راستا توجه به این مناطق را اولویت کاری دولت می باشد.

بخشدار کهریزک پیرامون مشکلات اساسی این روستا گفت: هر چند در جهت رفع مشکل آب، احیا طرح های هادی این روستا اقداماتی صورت گرفته ولی همچنان برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد که با همکاری دستگاههای اجرایی این مشکلات به صورت ریشه ای حل خواهد شد.

عالی ترین مقام سیاسی بخش همچنین با اشاره به ظرفیت و پتانسیل روستای قمصر خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات فرا روی مردم این روستا و همچنین توسعه بخش اقتصادی و خدماتی را به عنوان یک اولویت کاری تعریف کرده ایم تا مردم این روستا در آرامش و بدون از هرگونه دغدغه امرار معاش و امکانات رفاهی و آموزشی با نشاط به کار و تلاش خود ادامه دهند.

گراونددر پایان تصریح کرد:کسی که در نظام جمهوری اسلامی دارای پست و مقامی می شود نسبت به قرآن ،دین و شهدا مسوول می باشد و باید تمام توان و نیروی خود را در جهت حل مشکلات جامعه و مردم بکار گیرد.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در يكشنبه، 8 بهمن 1402 14:55