جلسه بررسی بازنگری طرح هادی روستای قمصر

يكشنبه، 24 دی 1402 14:31

 جلسه بررسی بازنگری طرح هادی روستای قمصر با حضور مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری ، دهیار و رئیس شورای اسلامی قمصر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، جلسه بررسی و اصلاح ، تعریض خیابانهای روستای قمصر با حضور نخعی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری ، مشایخی معاونت بنیاد به میزبانی دهیاری و شورای اسلامی قمصر برگزار شد.

عیسی دوست محمدی دهیار قمصر در این جلسه گفت : بازنگری ،تحقق و اجرایی شدن طرح هادی روستایی مستلزم تعامل مستمر، شفاف و عملگرایانه میان دستگاه ها و نهادهای ذیربط  می باشد.

دهیار قمصر در ادامه افزود: باید بیش از عمیق تر شدن بسیاری از مشکلات بتوان با اجرایی شدن این طرح بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی و ... موجود در بافت روستا که غفلت از آنها باعث بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی می شود را پیشگیری و درمان کرد.

محمد صالحی رئیس شورای اسلامی قمصر نیز در این جلسه افزود : حساسیت در برخی موارد مانند تعریض خیابانهای داخل طرح بالاست و نیازمند پیگیری است و باید در الویت کارها قرار گیرد .

 صالحی در ادامه با پیشنهاداتی در خصوص تعریض بعضی از معابر روستا اشاره کرد وگفت : مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر خواستار حمایت بیشتر آن اداره جهت اجرای شدن طرح تعریض معابر روستا را دارد.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در يكشنبه، 24 دی 1402 14:31